Štai ir baigėsi daugiau nei pusmetį trukusi integruota biologijos, chemijos ir fizikos neformaliojo ugdymo programa (projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“). Birželio 13 dieną susirinkome aptarti, ką naujo sužinojome, ko išmokome. Dalyvaudami šios programos veiklose turėjome galimybę geriau suprasti, kaip skirtingi gamtos mokslai yra glaudžiai susiję tarpusavyje, kaip jie padeda paaiškinti aplink mus vykstančius reiškinius. Viena iš svarbiausių integruotos programos naudų – tai gebėjimas matyti visumą. Taip pat ši programa ugdė kritinį mąstymą. Reikėjo ne tik įsiminti faktus, bet ir jungti informaciją iš skirtingų sričių, kelti hipotezes, daryti išvadas. Grupiniai darbai skatino bendradarbiavimą, atsakomybę bei gebėjimą išklausyti kitus. Ši programa padėjo ne tik geriau išmokti dalykus, bet ir suprasti, kaip svarbu mokėti susieti informaciją. Ji parodė, kad gamtos mokslai – tai ne tik teorija, bet ir būdas paaiškinti pasaulį.